





Design, data og træning af personalet får Elcor i mål med deres nye messekoncept
De to stande blev designet så de kunne skaleres op og ned og samtidig bruges igen [og igen] – en løsning, der matcher Elcors bæredygtighedsprofil og behov for fleksibilitet.
Begge stande blev bygget op omkring Elcors ønske om at øge kendskabsgraden samt deres digitaliseringsrejse med tydelige zoner – via skærme, produkter, brandfortællinger og et centralt kaffepunkt, hvor de besøgende blev trukket ind til dialog.
”Ved at vælge Faust Dyrbye som messepartner, kom vi op i en helt anden liga. Alle var så stolte af at stå på standene – de var flotte, professionelle og der var et godt flow. Jeg tror ikke, man kan sige så meget andet end, at det var en succes.” – Ulla Damkjær, Marketing Manager, Elcor





Data + indsigt = målbar messesucces
På HI-messen valgte Elcor at investere i GDRP-venlige sensorer på standen. Sensorerne måler trafik og bevægelsesmønstre – og giver konkrete indsigter i antal gæster og hvordan de bruger zonerne på standen. Data fra sensoren og fra scanninger giver teamet et dokumenteret grundlag for fremtidige beslutninger.
”Topledelsen vil se resultater. Men hvordan kan man vise resultater, hvis man ikke har nogle mål? Før har vi sagt ’vi har haft mange besøgende…’ Nu kan vi sige, præcis hvor mange.
Nu har vi noget håndgribeligt. Vi har tal, der kan belyse, hvorfor/om det giver mening at være på messe”.
”Det hele har bare spillet
– trods korte deadlines”
”Samarbejdet har været helt fantastisk. Man har kunne mærke den her gode kemi, der har været med Jakob [messeekspert], Josephine [projektleder] of Heidi [grafisk designer]. Vi var hurtigt aligned på idéer og vi talte samme sprog. Det har virkelig været en fornøjelse på alle fronter. Jeg ville anbefale Faust Dyrbye og teamet til hver en tid.”
For Elcor var det vigtigt at vælge en messepartner, som kunne levere mere end bare en flot messestand: ”Vi valgte Faust Dyrbye fordi vi ville have hele pakken. Vi kunne selvfølgelig godt lide standdesignet og teamet, men det var lige så meget, fordi Jakob kunne tilbyde personaletræning og sensor [data]. At vi kunne komme 360 grader rundt om messen.”
Vil du vide mere?
Josephine Vedel Juel Rasmussen
Projektleder
- +45 20 60 49 94
- jvr@faustdyrbye.dk
Design, data og træning af personalet får Elcor i mål med deres nye messekoncept
De to stande blev designet så de kunne skaleres op og ned og samtidig bruges igen [og igen] – en løsning, der matcher Elcors bæredygtighedsprofil og behov for fleksibilitet.
Begge stande blev bygget op omkring Elcors ønske om at øge kendskabsgraden samt deres digitaliseringsrejse med tydelige zoner – via skærme, produkter, brandfortællinger og et centralt kaffepunkt, hvor de besøgende blev trukket ind til dialog.
”Ved at vælge Faust Dyrbye som messepartner, kom vi op i en helt anden liga. Alle var så stolte af at stå på standene – de var flotte, professionelle og der var et godt flow. Jeg tror ikke, man kan sige så meget andet end, at det var en succes.” – Ulla Damkjær, Marketing Manager, Elcor
Data + indsigt = målbar messesucces
På HI-messen valgte Elcor at investere i GDRP-venlige sensorer på standen. Sensorerne måler trafik og bevægelsesmønstre – og giver konkrete indsigter i antal gæster og hvordan de bruger zonerne på standen. Data fra sensoren og fra scanninger giver teamet et dokumenteret grundlag for fremtidige beslutninger.
”Topledelsen vil se resultater. Men hvordan kan man vise resultater, hvis man ikke har nogle mål? Før har vi sagt ’vi har haft mange besøgende…’ Nu kan vi sige, præcis hvor mange.
Nu har vi noget håndgribeligt. Vi har tal, der kan belyse, hvorfor/om det giver mening at være på messe”.