din messestand
så du kan fokusere på messen
for deres deltagelse på fremtidige messer...
... 9% gør ikke.
39% gør ikke.
Trade show data and insights
Hvorforer det vigtigt, at jeg indsamler data på messen?
Der er mange gode grunde til at opsamle data på messen.
For har du ingen data, ved du ikke:
- om du har nået dine mål
- om du har gjort det bedre end sidst
- hvor du skal sætte ind of forbedre til næste gang
Hvilke data er relevante for mig at få med hjem fra messen?
Det er rigtig godt at vide:
- hvem der har besøgt din stand
- hvor mange af dem der er relevante leads
- forholdet mellem nuværende kunder og potentielle kunder
- om du har præsenteret produkt 1 flere gange end produkt 2
- hvor længe de har været på standen
Hvilke data kan jeg få nu, som jeg ikke kunne få før?
- Antal gæster på standen
- Hvornår var gæsterne der?
- Hvor længe var gæsterne på standen?
- Hvor på standen opholdt de sig?
Disse tal sammenholdes med dine og dine kollegers scanninger af leads, bookede møder, antal produktpræsentationer.
Så kan I få et samlet overblik over messen.
Hvordan får jeg adgang til data?
- Alle data (fra sensoren) bliver samlet til dig i en rapport
- Vi giver dig vores anbefalinger til din næste messe
1 rapport – alt du skal vide
FAQ
Der er mange spørgsmål, der trænger sig på, når man gerne vil vide MEGET MERE om alt det, der sker på messestanden ...
Her prøver vi at svare på nogle at dem ...
Generelt
Formålet er at få et overblik over, hvad der sker på din messestand – fra minut til minut.
- Hvor mange gæster
- Hvor længe bliver de
- Hvor opholder de sig
En sensor der registrerer trafikken på og omkring standen under hele messen, bliver hængt op på standen
Det komme an på dit setup, din lokation og antal sensorer.
Kontakt os for mere …
Funktionalitet
Ja, systemet er meget fleksibelt og kan anvendes på alle typer messestande.
Vores team opsætter sensoren før messen, og tager ned når messen er slut – nemt og hurtigt.
Man kan samle data om trafik inden for bestemte zoner eller områder af standen, så man kan få indsigt i gæsternes adfærd og interesser under messen.
Ja, sensoren kræver internetadgang.
Dataindsamling
Helt anonymt bliver dine gæsternes ophold og bevægelse rundt på standen registreret.
Sensoren der bliver sat op, er ikke et kamera, ingen personer på standen kan identificeres, og dataindsamlingen er derfor helt anonym.
Sensoren registrerer de personer der opholder sig på standen, hvor de opholder sig og hvor længe. Dette registreres flere gange pr. sekund, og der skabes et billede af, hvordan gæsternes adfærd har været under messen.
Rapporten giver svar på spørgsmål som:
- Hvor mange gæster har der været på standen?
- Hvornår var de der?
- Hvor på standen opholdt de sig?
- Hvad lavede de mens de var på standen?
- Hvor længe blev de?
Rapporten kan tilpasses, hvis der er noget særligt man gerne vil have svar på.
Sikkerhed & lovgivning
Værktøjet er helt grundlæggende GDPR sikret.
Teknikken registrerer hvor personerne befinder sig, men de kan ikke identificeres.
Vi leverer en rapport til dig, som kun du har adgang til.
Vores messe ændrede sig
”Rejsen startede med et syn på messedeltagelse som en enkeltstående, ”vi plejer” ikke-målbar aktivitet til at blive en strategisk og målbar aktivitet, der understøtter forretningens mål samt skaber synergi til andre aktiviteter.”
”Vi tror på, at nøglen til at opnå succes med messer er en holistisk og strategisk tilgang, hvor der skal tages udgangspunkt i why, what & how. Det kræver involvering og samarbejde. Hvis man vil have folk [marketing og salg] til at tage ejerskab, så SKAL man have ledelsen med.”
“Intet af dette kunne have ladet sig gøre uden et fantastisk team, der bakkede op, vores kreative samarbejde med Jakob Dyrbye, samt inspiration fra The Trade Show Academy”.
Maria Aagaard – Marketing Specialistt – ABB