CASE
Sådan fik WIMEX 10x flere leads fra messen
- uden at ændre standdesignet
Fra 20 til 200 kvalificerede leads
med messetræning
I foråret gik Wimex til Byggeri Messen med et helt nyt mindset.
Efter messetræning med Jakob Dyrbye, fik teamet et fælles sprog, en klar plan – og resultater, der taler for sig selv: Over 200 kvalificerede leads – en tidobling i forhold til sidste gang.
“Pengene er pissegodt givet ud”
Workshoppen har givet os et nyt mindset omkring messedeltagelse. Vi har fået en ‘stage-tilgang’, der gør os skarpere og mere bevidste om, hvordan vi skaber de bedste resultater.
Vi har fået gode rammer og redskaber til at sætte klare målsætninger – og vigtigst af alt, sikre at vi får fat i de rigtige mennesker gennem de rigtige budskaber. Folk er TOP-motiveret.
Jakob er en sindssyg dygtig og nærværende formidler, og super-relevant i forhold til vores virksomhed. Det, der før virkede uoverskueligt, får han kogt ned til konkrete, lavpraktiske greb, vi nemt kan handle på.
Han fik virkelig vist, at der faktisk ikke skal ret meget til for at være langt bedre forberedt til messen."
Hvem er Wimex?
Wimex er en del af Moland Group, som består af Wimex A/S, Moland Byggevarer A/S, Forzes A/S og Moland Sverige AB.
Moland Group er blandt Skandinaviens førende leverandører af byggematerialer
(terrasser, hegn og facader produceret med respekt for naturen) og sælger byggevarer til Skandinaviske byggematerialeforhandlere.
Deres mission at skabe uderum, der emmer af udeliv og lykke – som de selv beskriver det: ‘framing good life’.
workshop med jakob dyrbye
hvad fik teamet ud af messetræning...
Tre virksomheder skulle stå sammen på én fælles messestand – med ét samlet mål: … at skaffe kvalificerede leads
For at opnå det mål, trænede vi teamet i at:
- Sikre at alle var helt aligned og TOPmotiveret
- Eliminere pains og lave en klar køreplan
- Lave personlige og salgsmålsætninger
- Skabe en VIIP oplevelse for deres gæster
- Kende standen og aktiviteter til punkt og prikke
- Spille sig selv og hinanden gode – med roller, replikker og personlig overlevering




Et stærkere,
mere sammentømret team
Hvordan målte Wimex deres succes på messen?
På workshoppen introducerede vi en målsætningsøvelse:
Hver deltager formulerede 5 personlige og 5 fælles mål,
som blev skrevet ned og taget med i baglommen på messen.
De nåede:
✅ 100% af målsætningen for aftaler med arkitekter og tegnestuer
✅ 50% af målsætningen om at få tømrermester som ambassadører
✅ 90% af rundstykkeaftaler med trælaster
✅ 110% af målet for aftaler med håndværkere
= målbare indsigter, som de både kan agere på, fejre og optimere til næste gang.
Savner I en [målbar] plan for jeres messedeltagelse? Få trænet jeres team med Jakob >
Mangler du sparring?
Så book et møde med Jakob 🪐
- Bliv gearet til alle dine fremtidige messer og events
- Bidrag til din virksomheds vækst, overskud og udvikling
- Vi hjælper med at træne dit personale, så du får de bedste resultater fra din næste messe