"Aldrig før
har vi talt med
så mange kvalificerede leads"

ABB har virkelig sat alt ind på deres nye standkoncept! De har ikke blot fået designet en splinterny standJakob Dyrbye har arbejdet tæt sammen med hele teamet for at sikre, at alt om deres messedeltagelse er gennemtænkt til mindste detalje.

Alt fra buy-in fra ledelsen til grundig træning af standpersonalet, planlægning af den perfekte kunderejse, til rigtig mange besøg på standen og booking af efterfølgende møder. Der er lavet en skudsikker follow-up plan for alle, der har besøgt ABB’s messestand.

Målet var klart: ABB ville nå de HELT RIGTIGE gæster. Derfor valgte vi at bruge de ret store indbyggede LEDskærme [LEDskin®], så ABB kunne ændre budskaberne under messen, så de tiltrak de rigtige gæster.

Gæsterne havde også selv mulighed for at interagere og vælge de budskaber på standen, som var vigtigst for dem. Det gjorde hele udslaget.

✅ Resultat: En messestand, der rammer plet og “taler direkte til de potentielle kunder”, ABB ønsker at komme i dialog med.

Se 4 forskellige standstørrelser med samme udstillingsystem 👇

4 forskellige standstørrelser - samme udstillingsgrej

ABB ønskede at genbruge så meget udstillingsgrej som muligt fra messe til messe.

Derfor udarbejdede vi et koncept, der imødekom netop dette ønske. Vi valgte beMatrix udstillingssystemet, som kan bygges om og om igen, skaleres op og ned alt efter standstørrelse. Og designede en messestand med en meget generisk grafik, så vi ikke skulle printe nyt hver gang. Nye budskaber vises på de store LEDskærme. Skærmene er koblet sammen med NFC tags, så den enkelte gæst kan læse om de produkter, der interesserer dem mest. Derved involveres gæsten og bliver på standen længere. 

Det er 4. gang ABB har været afsted på messe med dette koncept, og de har [næsten] ikke produceret ny grafik, kun genbrugt det, der blev produceret til første messe ♻️

På gulvet vi har lagt et Bolon tæppe, som er 100 % genanvendeligt og holder i mindst 15 år. Bolon tæpperne indeholder 68 % genanvendt affaldsmateriale med 0 % klimapåvirkning i hver eneste kvadratmeter.

[Det synes vi også er sund fornuft 👏]

En stor succes

Tak for godt samarbejde omkring messen, som ifølge ALLE, var en stor succes 🏆

  • Aldrig før har vores standpersonale været så godt forberedte.
  • Standpersonalet vidste præcis hvad de skulle. De følte sig trygge, og der var godt styr på det hele.
  • Ordet professionelt er blevet nævnt mange gange.
  • Aldrig før har standpersonalet talt med så mange kvalificerede leads.
  • Standen tiltrak de rigtige gæster og ikke kun softice spiserne.
  • Vores standpersonale arbejdede sammen som et team.

… det var skønt at se.

Nu ligger der et stort arbejde i at følge op på alt. Nogle tror at nu er messen slut, men sådan ligger landet ikke 😉

Maria Aagaard
Marketing Specialist - ABB

Vil du vide mere?

kontakt-faust-dyrbye-kathrine-høj

Kathrine Høj

Projektleder

"Aldrig før
har vi talt med
så mange kvalificerede leads"

ABB har virkelig sat alt ind på deres nye standkoncept! De har ikke blot fået designet en splinterny standJakob Dyrbye har arbejdet tæt sammen med hele teamet for at sikre, at alt om deres messedeltagelse er gennemtænkt til mindste detalje.

Alt fra buy-in fra ledelsen til grundig træning af standpersonalet, planlægning af den perfekte kunderejse, til rigtig mange besøg på standen og booking af efterfølgende møder. Der er lavet en skudsikker follow-up plan for alle, der har besøgt ABB’s messestand.

Målet var klart: ABB ville nå de HELT RIGTIGE gæster. Derfor valgte vi at bruge de ret store indbyggede LEDskærme [LEDskin®], så ABB kunne ændre budskaberne under messen, så de tiltrak de rigtige gæster.

Gæsterne havde også selv mulighed for at interagere og vælge de budskaber på standen, som var vigtigst for dem. Det gjorde hele udslaget.

✅ Resultat: En messestand, der rammer plet og “taler direkte til de potentielle kunder”, ABB ønsker at komme i dialog med.

Se 4 forskellige standstørrelser med samme udstillingsystem 👇

4 forskellige standstørrelser - samme udstillingsgrej

ABB ønskede at genbruge så meget udstillingsgrej som muligt fra messe til messe.

Derfor udarbejdede vi et koncept, der imødekom netop dette ønske. Vi valgte beMatrix udstillingssystemet, som kan bygges om og om igen, skaleres op og ned alt efter standstørrelse. Og designede en messestand med en meget generisk grafik, så vi ikke skulle printe nyt hver gang. Nye budskaber vises på de store LEDskærme. Skærmene er koblet sammen med NFC tags, så den enkelte gæst kan læse om de produkter, der interesserer dem mest. Derved involveres gæsten og bliver på standen længere. 

Det er 4. gang ABB har været afsted på messe med dette koncept, og de har [næsten] ikke produceret ny grafik, kun genbrugt det, der blev produceret til første messe ♻️

På gulvet vi har lagt et Bolon tæppe, som er 100 % genanvendeligt og holder i mindst 15 år. Bolon tæpperne indeholder 68 % genanvendt affaldsmateriale med 0 % klimapåvirkning i hver eneste kvadratmeter.

[Det synes vi også er sund fornuft 👏]