NFC sørger
for at Sikas gæster får skræddersyet content

Sikas messestand har det hele.

Interaktion, branding, produkt nørderi, socialt område, 3D scanning af fødder og plads til give aways.

Når gæsterne besøger Sikas messestand på A+A i Düseldorf, forventer de, naturligvis, at blive introduceret til en bred vifte af Sikas produkter.

Sika betjener mange forskellige brancher og har derfor et stort udvalg af produkter, der henvender sig til forskellige kundegrupper.

Denne gang har vi bundet produkterne sammen med en produktspecifik promotionfilm som gæsterne SELV kan tilgå.

Vi har implementeret NFC tags der forbinder den rigtige film til det rigtige produkt. Dette gør standen meget mere fleksibel og engagere gæsten i produkterne, da gæsterne selv kan søge viden om de forskellige sko.

Det er både sjovt og giver standpersonalet mange flere muligheder for at starte samtaler om produkterne med gæsterne.

VI ENGAGERER GÆSTERNE ...

… med bl.a. en stor LED skærm på bagvæggen der skaber blikfang og fanger gæsternes opmærksomhed fra lang afstand.

Og med udvalgte sko der kan scannes, og indhold/major selling points om produktet som vises på skærme, engagerer vi gæsterne.

På denne stand har vi bl.a. gjort plads til: 3D scanning af fødder, give aways, Ipads der viser hele produkt sortimentet, højborde til møder og præsentation på storskærmen af Dr. Sko.

Vi valgte produkterne fra

Det har været en ekstremt givende oplevelse at integrere teknologi som support til vores produkter. Vi valgte bevidst at minimere antallet af fysiske produkter på vores stand, med den hensigt at give skærmene mulighed for at fange gæsterne visuelt. Gennem brugen af ​​NFC-teknologi har vi implementeret en innovativ tilgang, der gjorde det muligt for besøgende at få den aktuelle produktinformation på skærmene ved at scanne et specifikt produkt.

Denne interaktive tilgang har ikke bare hjulpet os med at præsentere detaljeret produktinformation på en mere spændende måde, men har også givet os mulighed for at skabe en engagerende og unik oplevelse for vores besøgende. Vi bemærkede en betydelig entusiasme og interesse blandt dem, der besøgte vores stand, hvilket bekræfter, at teknologien har været med til at fremhæve og forbedre vores præsentation.

Vi fik 180% flere leads med hjem end på sidste A+A messe.

Jeanette Højris Brøchner
Marketing Coordinator - SIKA

Vil du vide mere?

kontakt-faust-dyrbye-jakob-dyrbye

JAKOB DYRBYE

WANNABE RUMMAND

NFC sørger
for at Sikas gæster får skræddersyet content

Sikas messestand har det hele.

Interaktion, branding, produkt nørderi, socialt område, 3D scanning af fødder og plads til give aways.

Når gæsterne besøger Sikas messestand på A+A i Düseldorf, forventer de, naturligvis, at blive introduceret til en bred vifte af Sikas produkter.

Sika betjener mange forskellige brancher og har derfor et stort udvalg af produkter, der henvender sig til forskellige kundegrupper.

Denne gang har vi bundet produkterne sammen med en produktspecifik promotionfilm som gæsterne SELV kan tilgå.

Vi har implementeret NFC tags der forbinder den rigtige film til det rigtige produkt. Dette gør standen meget mere fleksibel og engagere gæsten i produkterne, da gæsterne selv kan søge viden om de forskellige sko.

Det er både sjovt og giver standpersonalet mange flere muligheder for at starte samtaler om produkterne med gæsterne.

VI ENGAGERER GÆSTERNE ...

… med bl.a. en stor LED skærm på bagvæggen der skaber blikfang og fanger gæsternes opmærksomhed fra lang afstand.

Og med udvalgte sko der kan scannes, og indhold/major selling points om produktet som vises på skærme, engagerer vi gæsterne.

På denne stand har vi bl.a. gjort plads til: 3D scanning af fødder, give aways, Ipads der viser hele produkt sortimentet, højborde til møder og præsentation på storskærmen af Dr. Sko.