NFC sørger
for at Sikas gæster får skræddersyet content

Sikas  messestand der har det hele.

Interaktion, branding, produkt nørderi, socialt område, 3D scanning af fødder og plads til give aways.

Når gæsterne møder op på Sikas messestand på A+A i Düseldorf, forventer de, naturligvis, at blive introduceret til en bred vifte af Sikas produkter.

Sika betjener mange forskellige brancher og har derfor et stort udvalg af produkter, der henvender sig til forskellige kundegrupper.

Denne gang har vi bundet produkterne sammen med en produktspecifik promotionfilm som gæsterne SELV kan tilgå.

Vi har simpelthen implementeret NFC tags der forbinder den rigtige film til det rigtige produkt. Dette gør standen meget mere fleksibel og engagere gæsten i produkterne, da gæsterne selv kan søge viden om de forskellige sko.

Det er både sjovt og giver standpersonalet mange flere muligheder for at starte samtaler om produkterne med gæsterne.

VI ENGAGERER GÆSTERNE

kontakt-faust-dyrbye-troels-s-jørgensen

Med en stor LED skærm på bagvæggen der skaber blikfang og fanger gæsternes opmærksomhed fra lang afstand.

Og med udvalgte sko der kan scannes og indhold/major selling points om produktet som vises på skærme, engagerer vi gæsterne.

På denne stand har vi bl.a. gjort plads til: 3D scanning af fødder,give aways, Ipads der viser hele produkt sortimentet , højborde til møder og præsentation på storskærmen af Dr. Sko.

TROELS S. JØRGENSEN
Designer, digital specialist hos Faust Dyrbye

Vil du vide mere?

kontakt-faust-dyrbye-jakob-dyrbye

JAKOB DYRBYE

WANNABE RUMMAND

NFC sørger
for at Sikas gæster får skræddersyet content

Sikas  messestand der har det hele.

Interaktion, branding, produkt nørderi, socialt område, 3D scanning af fødder og plads til give aways.

Når gæsterne møder op på Sikas messestand på A+A i Düseldorf, forventer de, naturligvis, at blive introduceret til en bred vifte af Sikas produkter.

Sika betjener mange forskellige brancher og har derfor et stort udvalg af produkter, der henvender sig til forskellige kundegrupper.

Denne gang har vi bundet produkterne sammen med en produktspecifik promotionfilm som gæsterne SELV kan tilgå.

Vi har simpelthen implementeret NFC tags der forbinder den rigtige film til det rigtige produkt. Dette gør standen meget mere fleksibel og engagere gæsten i produkterne, da gæsterne selv kan søge viden om de forskellige sko.

Det er både sjovt og giver standpersonalet mange flere muligheder for at starte samtaler om produkterne med gæsterne.