til en kæmpe succes
Messestande på en ny måde
Brug din messestand rigtig og få flere kunder
Vi designer din messestand, så den understøtter dine mål.
Vi synes, at en messestand er et helt fantastisk redskab, når du skal møde nye kunder. For på din messestand kan dine gæster få alt det, de ikke får på Google: Hands-on præsentation af dine produkter: De kan prøve, røre, smage, føle… få one-on-one rådgivning og masser af ny viden.
Din messestand er meget mere end bare en flot bagvæg. Det er her, vi mødes personligt. Det er her, vi skaber dialog og sammen afdækker gæsternes behov. Det er her, vi tager de første skridt på vejen mod nye kunder.
Book et møde om din næste messestand nederst på siden
En messestands udformning
og kommunikation
Vi designer din messestand, så standens udformning og kommunikation understøtter jeres mål. For naturligvis er det vigtig med en flot og iøjnefaldende messestand, men hvad vigtigere er … dine budskaber – for de skal være klokkeklare.
Når gæsterne går forbi din messestand, skal de hurtigt kunne afkode: Hvem du er! Hvad du sælger! Og hvad dit produkt kan gøre for dem!
Ellers risikerer du, at de går forbi.
Vi skal med standens udformning og budskaber tiltrække gæsterne og få dem ind over tæppekanten, så du og dine kolleger kan tage den derfra.
Brug din messestand
– igen og igen og igen ...
Vi har specialiceret os i at designe messestande, der kan genbruges rigtig rigtig mange gange …
… også selvom størrelsen på din messestand op- og nedskaleres.
Matcher dit udstillingsgrej ikke din næste standstørrelse, kan du leje det, du mangler, eller supplere op med dele fra et helt andet udstillingssystem.
Det vigtigste er, at du kommer afsted med den HELT rigtige messestand.
Ring til os på 38 88 32 88, så hjælper vi med at designe dine messestande, så du ALTID kommer afsted med den HELT rigtige messestand.
Derfor skal du træne dit standpersonale
FÅ endnu
mere SUCCES med messen
Dit standpersonale er det vigtigste på din messestand
Du kan bruge 1000-vis af kroner på den flotteste messestand, men uden et engageret og målrettet standpersonale, der ved, hvad der forventes af dem, og hvordan der skal eksekveres, så bliver det svært, ja nærmest umuligt, at nå jeres mål. Et fælles fokus på bl.a. leadgerenering og en på forhånd lagt plan til udførelsen er alfa og omega for, at din messedeltagelse bliver en succes. Vi mener, at det vigtigste du kan gøre, for at din messedeltagelse tjener sig hjem, er at træne dit standpersonale og derved sørge for en fælles plan for vejen til målet. Her hos Faust Dyrbye har vi igennem de sidste +15 år undervist og trænet både standpersonale og de overordnede ansvarlige for standen for at sikre, at messen tjener sig selv hjem. Vil I også gerne have mere ud af jeres messedeltagelse? Så lad Jakob træne standpersonalet.
Vi arbejder på at gøre din messestand MEGET MERE bæredygtig
I en verden, der står over for store miljøudfordringer og ressourceknaphed, bliver bæredygtighed stadig vigtigere for os alle.
Mange virksomheder har allerede en overordnet ESG politik for virksomheden.
Dette vil vi naturligvis gerne bidrage til.
Bæredygtige messestande – En investering i fremtiden
At investere i en bæredygtig messestand er ikke kun et miljøvenligt valg, det er også en strategisk beslutning for fremtidig salgssucces.
Ved at kombinere æstetik, funktionalitet og bæredygtighed kan din virksomhed gøre en positiv indvirkning på miljøet samtidig med at skabe en mindeværdig oplevelse for besøgende.
Mange virksomheder, der har fokus på bæredygtighed, kan tiltrække opmærksomhed og adskille sig positivt fra konkurrenterne.
Sådan tænker vi den bæredygtige messestand
- Udstillingssystemer: Når vi planlægger din messestand, bruger vi udstillingssystemer, produceret i lette genanvendelige aluminiumsrammer (For de holder “for evigt”).
- Grafik til messestanden: Når vi designer din messestand, sørger vi for at grafikken til dine vægge bliver mere generiske, for at de også kan bruges igen og igen.
- LED skærme: Vi bruger LED skærme som placeholders for den grafik der skal udskiftes fra gang til gang. Så du ALTID kommer afsted med en messestand der er 100% opdateret med det nyeste content.
- Tæpper til messestanden: Vi har nøje udvalgt gulvtæpper (til vores udlejningslager) der kan bruges i 15 år og kun skal vaskes med vand. De er utrolig lækre i kvaliteten, og minder på ingen måde om de tæpper du normalt bruger på din messestand. Tæpper der efterfølgende (altså om 15 år) sendes retur til fabrikken, hvor de genanvendes 100%.
Ved at bruge et eller flere af disse tiltag kan du med din messestand skabe et mere bæredygtigt og ansvarligt udtryk, samtidig med at din virksomhed demonstrerer sit miljøansvar og behovene hos de moderne, miljøbevidste forbrugere.
Hvorfor droppe hand-outs på messestanden?
Produktionen af brochurer og andet trykt materiale til hand outs på messestande har en betydelig miljømæssig påvirkning.
Miljøbelastning: Traditionelle brochurer bidrager til skovrydning, vandforbrug og kemikalier brugt i papirproduktionen. Ved at reducere eller eliminere brugen af papir kan du minimere sin miljømæssige fodspor på din messedeltagelse.
Affaldsreduktion: Mange trykte materialer, der distribueres på din messestand, ender ofte som affald efter messen/eventen. Digitale alternativer eller genbrugelige materialer kan bidrage til at reducere affaldsmængden og fremme cirkulær økonomi.
Selvom det ikke altid er muligt at undlade trykt materiale helt på messestanden, kan du overveje at minimere antallet af brochurer, bruge genanvendt eller FSC-certificeret papir.
Du kan eks. opfordre de besøgende til at downloade digitale versioner og derved give et mere bæredygtigt og ansvarligt indtryk, samtidig med at den opfylder behovene hos moderne, miljøbevidste forbrugere og erhvervskunder.
Bæredygtige alternativer til hand-outs på messestanden
Der er flere gode grunde til at finde alternativer til fysiske hand outs på din messestand.
- Omkostningsbesparelser: Digitalt indhold og online hand outs kan være mere økonomisk overkommelige og operationelt effektive sammenlignet med den løbende produktion og distribution af fysiske brochurer.
- Fleksibilitet: Digitale materialer tillader hurtig opdatering og tilpasning, hvilket kan være afgørende i en dynamisk messekontekst. Dette giver virksomheder mulighed for at tilpasse sig ændringer i budskab, produktinformation eller branding.
- Øget engagement: Digitale hand outs kan give mulighed for mere interaktivt indhold på messestanden, herunder videoer, links og dynamiske opdateringer. Dette kan øge besøgendes engagement og effektiviteten af budskabet.
- Måling og opfølgning: Digitale hand outs kan give dig de svar du længe har ledt efter. “Hvem har modtaget dine hand outs?” “Hvad interessere de sig for? Hvilke links har de klikket på?” Nu har du deres e-mail og har de sat kryds i “jeg vil gerne modtage materialer fra jer”, så kan du følge op og booke et møde.
Cases
ABB
Industriens Uddannelser
Sika
BCG
GEA
Unilever
Hans Reitzel
Industriens Uddannelser
EVUs konkurrencestande
Oticon og Demant
Banedanmark
Aarsleff
Gyldendal Uddannelser
Lad os designe din næste messestand sammen
Vores erfarne designere og projektledere hjælper dig med ALT til messen
- både før, under og efter.
Vi tager os af alle de praktiske detaljer for dig, fra booking af strøm og WiFi, og hvad du ellers skal bruge i messehallen, til design og produktion af din stand, opsætning og nedtagning og fragt retur på lager.
Skriv til os lige her. Vi glæder os til at høre fra dig. >>>